Like a complete unknown.


Kommentarer
Postat av: rolle

"Ps. Är det inte ganska puckat av SVT att ha en textremsa med meddelande om vart folk på Öland ska vända sig angående strömavbrottet - de har ju strömavbrott?! Antagligen ingen TV. I så fall lär man ju inte behöva remsan. Ds." HAHAHAHAHAHAH BÄST! SÅ SANT :D

2010-09-22 @ 23:16:52
Postat av: linnean

vi lekte i ett mörkerrum när jag gick på mellanstadiet. vad jag minns blev det bilder av det. iofs var det med en lärare över axeln, ja. och iofs hade vi nog inte lika höga ambitioner, men jag tror du klarar det. att det inte är riktigt lika svårt som man kan tro när man tänker på det...



(ja, jag är från stenåldern så det fanns inga digitalkameror då, vi var tvungna att ha mörkerrum om vi skulle göra nåt avancerat med foton själv...)



kramkram

2010-09-23 @ 09:21:17
URL: http://korpdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0